رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

تولد با تاخیر آقای پدر مبارک!

1393/12/8 17:32
نویسنده : هما
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من این روزها بقدری گرفتارم و تمام وقتم بدون اغراق درگیر تو شدم که کمتر فرصت میکنم واست بنویسم و به کارهای شخصی خودم برسم و امیدوارم با بزرگتر شدن تو مشغله من هم کمتر بشه خطا

مخصوصا الان که نزدیک نوروز و راست و ریست کردن کلی از کارها مونده و من با توی فسقلی همچنان اندر خم یه کوچه ام

 12 بهمن تولد بابایی بود و کلی برنامه تو ذهنم داشتم واسش که متاسفانه با وجود تو نتونستم کاری از پیش ببرم و به یه هدیه کوچولو که یه عینک آفتابی با سلیقه خود بابایی بود و کیک قانع شدم ایشالله سال دیگه واسش جبران می کنیمخجالت

شونصد بار شمع روشن کردیم تا تو فوت کنی و رضایت نمیدادی کیک ببریم خندونک

اینجا هم ظهر تولد بابایی که مهمون من و تو بود در یه رستوران سنتی خوشگل و تو آتیشی سوزوندی که بیا و ببین

این کفش هایی هم که پا کردی نشون از بی سلیقگی من نداره هاااا رفتیم واست کفش بخریم و آقای فروشنده اصرار که این کفش بوقی رو هم پات کنیم و پا کردن و همانا و بدو بدو بیرون رفتن تو از مغازه همانا و راه میرفتی و با صدای بوق کفشها ذوق میزدی و حاضر نبودی در بیاریشون این شد که مجبور به خریدشون شدیم

حسابی از خجالت شکمت در اومدی و به استخونها هم رحم نکردیخوشمزه

اینجا هم مثلا اولین برف مشهد باریدن گرفت و تا تو رو حاضر کنیم بریم بیرون برف ببینی شدت برف کم شد و تو عکس برفی دیده نمیشهآرام

و دوباره در آخر چند تا عکس جینگیلی از عشقم:

 

 

پسندها (10)

نظرات (7)

مامان زهره
8 اسفند 93 19:09
عاشقتم رستا جونم خیلی ماهی دوستت دارم
mahsa
8 اسفند 93 21:48
سلام مامان مهربون من همیشه به وبلاگتون سر میزنم وب خیلی قشنگی دارین و از اون قشنگتر دختر گلتونه خدا حفظش کنه براتون خیلی بانمک و نازه میخاستم بپرسم با چه برنامه ای عکسای رستارو تو قابای قشنگی میذارید؟؟
هما
پاسخ
لطف داری عزیزم با برنامه cymera عکسها رو درست می کنم
مامان تیدا
9 اسفند 93 12:40
عزیزم چه نازه رستا خانوم . اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم بما هم خبر بدین خوشحال میشیم . رستا جونیو ببوسین
هما
پاسخ
چرا که نه عزیزم خیلی هم خوشحال میشم بووس
صبا
12 اسفند 93 11:43
بسیااااااااااار نااااااااز و دوست داشتنی
مامی دلسا
14 اسفند 93 19:22
فدای این دخمل خوشگل و نازززز
مامانی
20 اسفند 93 16:45
چه غکسای نازی... خیلی ماهه ماشالله ..به ماهم سربزنید خوشحالمون کردین
مامان فاطمه
29 اسفند 93 10:00
خوشگل خانم سال نو مبارک...