رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

این روزهای رستا نفس

1394/11/9 22:38
نویسنده : هما
701 بازدید
اشتراک گذاری

عشقولی مامان بالاخره به روزهای شیرین و راحت بچه داری و اون رویاهایی که دوران قبل بارداری تو ذهنم بود انگار دارم نزدیک ترتر میشم و الانا دیگه یه خانم به تمام معنا کنار خودم دارم که حسابی بهش میبالم

بقدری فهمیده تر و عاقل تر شدی نسبت به چند ماه پیش که من همچنان تو شوکم که این همون رستا کوچولوی چند ماه پیش من؟!چشمک

عاشق بازی با بچه ها شدی و دیگه بیشتر باهاشون سازش داری و تو مهمونیها حسابییی سرت گرم و منم دیگه راحت از مهمونی یه چیزی میفهمم و مثل چند ماه قبل لازم نیست هی دنبالت بدوم و حواسم بهت باشه و اخر شب این مدلیخواب آلودبرگردم خونه خندونک

ولی همچنان هیجان و انرژی فوق العاده زیادی داری و یه برون گرا حسابی هستی

معاشرتی و اجتماعی و بدون کوچکترین وابستگی به من که خوب از یه نظرها خوب و از یه نظرها بد

حرف زدنت هم همچنان ناقص و دست و پا شکسته مثل مریخی ها حرف میزنی و فقط جملات دو سه کلمه ای فوق خنده دار خندونکو من همچنان منتظر اون روزی که کامل جمله بگی و راحت حرف بزنی

ولی با این حرف زدنت گوله نمک شدی و بسی لذت میبرم وقتی صبح ها تند تند برام حرف میزنی یا حتی قصه میگی!

عاشق این هستی که تو اشپزخونه کمکم کنی و مثلا مواد رو پیتزا رو بدم تو بریزی یا مواد کیک تو هم بزنی یا جارو کنی و دستمال بکشی خخخخ

خلاصه که اگه بخوام بگم مثنوی هفتاد من میشه این روزگار شیرینم با تو که حسرت این دارم که بالاخره تموم میشه خطا

خوب حالا برم سراغ چند تا عکس از این مدت

رستا و جشن اولین یلدا مایا کوچولو که تو همون زمانها واسه اولین بار چند روزی بذ غذا شده بودی و حسابی لاغر و من حسابی ناراحت غمگین

رستا و کریسمس

ووووووووووووووی که چقدر برف بازی دوست داشتی و عشق کردی

کاش زمستون پر برف تری داشتیمغمگین

اینم دسته گل خوشگلی که بابای مهربون واسه پانزدهمین سالگرد آشناییمون گرفت و حسابی خوشحالم کرد و تو هم تا چپ و راست می گفتی بابا گول مامان یعنی بابا گل داد مامان خخخخخخخخخ

اینم کیک تولدم که خاله هدا و بابا حسابی منو سورپرایز کردن محبت

اینم فردای تولدم تو رستوران و یه جشن کوچولو با همراهی رستا بانومحبت

اینم ژست های جدید رستا خانم عشق دوربین ما خندونک

اینم دو تا تولد پر از نی نی که رستا حسابی خوش گذروند

این هم دو تا عکس از حاشیه های تولد ترسو

اینجا هم رستا خانم اومد یه تولد بزرگونه که تم شبرنگ داشت و همه تل و تاج و لاک و عینک و ........ شبرنگ بود و تو خاموشی جشن حسابی به چشم میومد و رستا بسیییییییی هیجان داشت و عشق کرد خندونک

اینم رستا تو مطب دندون پزشکی  منتظر واسه چکاپ

پسندها (3)

نظرات (6)

سمیه
11 بهمن 94 13:17
دخمل شیطون بلا بوس بوس
سولماز
29 بهمن 94 21:38
همیشه شا د وسلامت باشید هزار ما شاالله به این خانم خانما خوشحال می شم به ما سر بزنید
مامی دلسا
16 اسفند 94 14:12
عزیزم چه بزرگ شده بووووووس
مامی دلسا
16 اسفند 94 14:12
عزیزمممم چه بزرگ شده بووووووس
سمانه
2 فروردین 95 9:37
سلام چقدر وبلاگ قشنگی دارید ماشالله به رستا گلی با این فیگورا و لباس های قشنگش
مامی دلسا
10 اردیبهشت 95 13:46
سلام هما جون خوبی ؟ وروجک کوچولو چطوره عزیزم یه سوال داشتم طبق معمول همیشه خواستم بدونم رستا جون رو واسه چکاپ دندوناش پیش کدوم دکتر میبری ممنون عزیز
هما
پاسخ
من دکتر نوغانی بردم عزیزم خیلی تعریفش شنیده بودم