رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

کجای چهار فصل نام تو می گنجد.....؟

1394/1/23 15:31
نویسنده : هما
862 بازدید
اشتراک گذاری

کجای چهار فصل نام تو می گنجد....؟

رویش از توست

بهار ، بهانه ، باران هم!

تو.....

فصل پنجم شاعرانه های منی....!


نوروز 94 با کلی تاخیر مبارک !

امسال دختر کوچولومون دومین بهار عمرش دید و نوروز امسالمون با شیطنت ها و شیرینی ها و کنجکاوی های یه کوچولوی نوپا رنگ و بوی دیگه ای داشت

سه روز اول عید به دید و بازدید و گشت و گذار گذشت و روز سوم هم به همراه خانواده عزیزم عازم سفری 12 روزه شدیم و رستا خانم برای چندمین بار خوش سفر بودنش به ما اثبات کرد و حسابی خوش گذروند و واسه من هم بعد مدتها یه تجدید قوایی شد و پر انرژی تر و سرحال تر از قبل به زندگی روزمره برگشتیم البته با یه رستای افتاب سوخته و ددری که صبح و ظهر و شب هوس بیرون رفتن و شلپ شولوپ (آب بازی) داره و تصور میکنه همچنان در سفر به سر میبریم و تا اراده کنه میتونه بره تو دریا و استخر و ....خطا

از چهارشنبه سوری هم انگاری هنوز یادشه و تا بهش میگم مامانی چهارشنبه سوری چی شد می گه تــــــــــــــــــق! یعنی ترقه خخخخ بعد هم سریع شروع به فوت کردن می کنی که یعنی آتیش هم بود خنده

بقیه نوروزنامه به روایت تصویر :

اینم از تقویم 94 دخترکم که با کلی عجله و هول هولکی تقریبا اخرین شب سال آماده شد و با اینکه امسال بیشتر از سال قبل چاپ کردم باز هم به خودم نرسید!قهر

رستا خانم آماده رفتن خونه مامان بزرگها و گرفتن عیدی خوشمزه

 

بزودی پست بعدی عکسهای سفر فنچولکم میذارم

فعلا تا بعد بووووس

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (8)

kosar
23 فروردین 94 15:42
خوشحال میشوم بهم سربزنید خاله خانوم
مامان زهره
23 فروردین 94 16:29
چقدر تو ماهی گلم خدا تو رو برای پدرومادرت حفظ کنه خیای به دل میشینی دوستت دارم خوشگلم
kosar
24 فروردین 94 16:58
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:20
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
میثاق
27 فروردین 94 18:22
جونه دلم ...چقد این رستا نمکیه ...ماشالا چقد بزرگ شده .از راه دور میبوسمش
نیرا
31 فروردین 94 23:42
عزیزم، چه نازی تو خدا حفظت کنهچه لباس خوشگلی هم پوشیدی هما جون خوشحالم از اشناییتون، امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 17:17
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
نسترن
5 اردیبهشت 94 23:41
سال نو مبارک دخترمون هر روز خوشتیپ تر