رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

دی ماه عزیزم....

1393/10/24 1:28
نویسنده : هما
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه ماه دی واسم یه ماه خاص و دوست داشتنی بوده با کلی خاطره شیرین ولی امسال دیماه واسم خیلی دوست داشتنی تر و متفاوت تر شد وقتی دقیقا شب تولدم دخمل شیرین تر از عسلم اولین قدم های زندگیش خودش مستقل برداشت و اولین کادوی تولدم بهم داد و با برداشتن هر قدم منو بابایی تا سر حد مرگ ذوق زدیم و شادی اون شبمون چندین برابر شد.

چند ثانیه بیشتر طول نکشید اما واسه منو بابا به اندازه چند ساعت شور و شعف به همرا داشت.

بد نیست اولین های دخمل مامان یه یاداوری بکنیم شاید بعدترترها خواست با اولین های نوه گلم مقایسه کنهخندونک

اولین نشستن:5ماه و 22 روز

اولین دندون:7 ماه و 20 روز

اولین چهار دست و پا:9 ماه و 22 روز

اولین کلمه :10 ماه و 9 روز(نی نی)

اولین قدم:14 ماه و 14 روز

اینم چند تا عکس از دیماه شیرین ما که اولین شبش با یلدا آغاز شد و مهمون مامان بزرگ عزیزم بودیم و رستا کلی آتیش سوزوند و نشد ازش عکس درست و حسابی بگیرم

شب کریسمس هم خونه یکی از دوستای عزیزمون دعوت بودیم و به رستا خانم کلی خوش گذشت

 

شب 9 دی هم که سالگرد آشنایی من و بابایی بود

من از بس مشغول تو شدم این روزها به کل فراموش کردم و بابایی منو شرمنده کرد و این دسته گل خوشگل از طرف خودش و خودت بهم داد

عاشق دوتاتونممحبتمحبت

13 دی هم که تولدم بود و از صبحش من بهت میگفتم رستای مامان واسه عشقت گل نمیخری؟؟بغل

که شب خودت قدم برداشتی و کاری رو که مدتها منتظرش بودم انجام دادی و حسابی سورپرایزم کردی و بهترین کادو رو بهم دادی بعد هم رفتیم رستوران و یه جشن کوچولوی سه نفره گرفتیم و کلی خوش گذروندیم

بابایی هم دوباره منو شرمنده کرد و همون عطری رو که مدتها دوسش داشتم واسم خریده بود و از طرف تو هم یه هدیه کوچولو بهم داد بوسمحبت

اینم عشق کوچولومون تو رستوران

هفته پیش هم تولد  دوسالگی یه پسر کوچولوی ناز دعوت بودیم و حسابی بهت خوش گذشت و آخر شب که تقریبا همه نی نی ها خسته بودن تو حاضر نبودی کاپشن تنت کنی بریم خونه گیج

رستا و متولدمحبت

به زور میوه میکردی تو دهن نی نی های دیگه و فکر می کردی هر چی خودت میخوری بقیه هم باید بخورن خنده

و درآخر چند تا عکس جینگیل مستون از نفسممحبتمحبت

 

 

 

 

پسندها (12)

نظرات (11)

سارا
24 دی 93 9:08
اي خدااا هما كم دل مارو ببر با هر عكسي ده بار گفتم ماشالله هر ماهتون به همين شيريني مامان باسليقه كلي از تيپهاي رستا كيف كردم خيلي خيلي دخملمون خوشتيپه آفرين به مامانش از طرف من از هر لپش 10 تا بوسش كن
مامان
24 دی 93 11:09
نازناز خانوم جیگره ماشالا خدا حفظش کنه اگه دوست داشتین به وب ماهم سر بزنین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
هما
پاسخ
چرا که نه عزیزم؟خوشحال میشم
غزل
24 دی 93 15:05
سلام خوشگل خاله ... ماششششششششالا ماشششششششششششالا چه قد بلند شدی ... ماشالا خاله جونم ...ایشالا همیشه شادی و خنده وجشن ... عشق کوچولوی من کلیدلم برات تنگ شده بود ... این روزها که خاله غزل بارداره یکی از عکسهای شما رو چاپ کرده چسبونده به ایینه میز ارایش ... ایشالا ننیم مثل شما بامزه و ناز وسرحال وشیطون وسالم باشه ...
مامی
25 دی 93 15:55
مبارکهههههههههههه هما جون اولین قدمهای نازنین رستا جون
مریم بانو
25 دی 93 20:03
وااای تو اون عکسی که با بلوز طوسیه خیلی نازه
بهار مامان غزل
26 دی 93 21:29
هما جون تولدت مبارک پس دیماه برای شما هم ماه عزیزی هست برای من نیز
صبا
27 دی 93 13:35
فداااااااااااااااااااش عکساش بی نطیر بوووووووود واااااااااااااااااااااای عاشقتم عشقم من میخام بخولمش
رونیکا
28 دی 93 11:57
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
فرشته
30 دی 93 0:53
تولدت مبارک مامان خانمی خیلی دخترت بانمک و خوش تیپ خدا حفظش کنه برات
آتنا
6 بهمن 93 10:57
مامان عاطفه
28 بهمن 93 0:28
ای جونم، بخورم ملوسک خوشگل