رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

هشتمین سالگرد ازدواج منو همنفسم....

1392/6/10 23:18
نویسنده : هما
586 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من

امروز 8 سال از زندگی منو بابایی زیر یه سقف می گذره و در کنار همسر نازنیم خودمو خوشبختترین زن دنیا می دونم و با تمام وجود این حس لذت و ارامش و خوشبختی رو درک می کنم و گاهی با خودم فکر می کنم اصن انگار باید می یومد تا من ، من بشم تا من کامل بشم تا بشه همون مکمل نیمه دیگه وجودم

همسرم خیلی خوشحالم که مادر فرزند توامقلب

خدا رو روزی هزارررر بار سپاس که منو لایق همچین زندگی و همسری دونست

فقط امسال جشن سالگردمون یه فرق کوچولو با همیشه داشت اونم اینکه امسال دونفر و نصفی بودیم که این روز جشن گرفتیم قلب

حتی دیشب که نشستیم فیلم عروسیمونو با هم دیدیم تو تمام مدت داشتی ابراز وجود می کردی و تو دل من شیطونی می کردی ههههه یعنی که بــــــــــــــــــله منم هستم

ایشالله سال دیگه همچین روزی سه نفری این روز جشن می گیریم بوووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرنگیس
10 شهریور 92 20:33
ایشالله سال بعد ،جشن سه نفری رو بگیرین و سال بعد چهار نفری و سال بعد پنج نفری و...و همین طور تکثیر بشین تا الی ماشالله(مثل واتو واتو)
اون موقع قیافه بابایی دیدن داره


هههههههه فری الان دعامون کردی یا نفرین؟؟ایشالله خودت یهوووووو یه 4قلو گیرت بیاد خخخخخ

بهارک مامان آردا
11 شهریور 92 13:07
ایشالا همیشه خوش باشید
مامي الهام و ستايش
18 شهریور 92 17:50
شرر
14 مهر 92 2:52
سلام
هما چرااینجا رو آپ نمیکنی؟؟؟؟
یعنی دختری نیومده اینقدر تنبل شدی
؟؟؟


ههههه شرر اینقدر که درد دارم و تنبل شدم
در اولین فرصت میام می نویسم بووووووس
شیرین
15 مهر 92 17:12
سلام هما جووووووووووووونم سالگرد ازدواجتون مبارک ای جون دلم دخملکم ابراز وجود میکرد تو شکم قلمبه مامانیش ایشالله سال دیگه اینجوری باشین: نزدیک زایمانته حتما تاریخ دقیقشو بهم بگی برات قرآن بخونماااااااااااااااااااااااااااااااا هما جونی هر سئوالی داشتی بپرسیا بوگو دلداریت بدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ