رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

خالی یعنی بی تو!

1392/7/22 1:34
نویسنده : هما
548 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه

یعنی داره تموم میشه؟؟یعنی این اخرین روزهایی هست که منو تو یکی هستیم و تو تو دلمی؟؟

امروز رفتم دکتر واسه چکاپ ولی خانم دکتر یهو منو شوکه کرد و گفت به احتمال زیاد باید زودتر نی نی رو در بیاریم شرایط اورژانسی شدهناراحتواسه 37 هفته و 2 روز بهم نامه عمل داد یعنی 29 مهر

هر چی اصرار کردم یه هفته دیگه بمونی که حداقل 38 هفته ات کامل بشه قبول نکرد خانم دکتر و گفت با مسئولیت خودت و منم گفتم نهههههههههههههههههه

امشب خیلی دلم گرفته باورش برام سخته که دیگه داره تموم میشه این 9 ماه انتظار سخت و در عین حال شیرین

هیچ وقت فکرشو نمی کردم وقتی که زمانش برسه غصه دار بشم

یعنی وقتی به دلم نگاه کنم دیگه تکونهاتو نمی بینم؟یعنی دیگه وقتی دستمو می ذارم رو دلم تو رو حس نمی کنم؟؟

یعنی دیگه دلم قلمبه نخواهد بود؟؟یعنی دیگه منو تو یکی نمیشیم؟؟

یعنی دیگه نمی تونم برات اهنگ بذارم و تو هم هی تو دلم بچرخی؟؟

یعنی تموم؟

یعنی خالی میشم؟

انگار یه تیکه از وجودمو می خوان ازم جدا کنن

همه خوشحالن و در انتظار دیدن تو و استقبال ازت ولی من......یه حس غریبی دارم

چه خلا بزرگی در انتظارمه..............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 2:14
.....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..
بهارک مامان آردا
8 آبان 92 22:43
این خلاء هم شیرینه انشالله زایمان خوبی داشته باشی