رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

این روزها....

1392/5/2 17:38
نویسنده : هما
452 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید مامانی که چند وقتیه نتونستم اینجا برات بنویسم

چند روزی حسابی درگیر مرتب کردن اتاقت بودیم و بالاخره کارهای اولیه اش تموم شد

یه رنگ خیلی خوشگل زدیم که قراره روش استیکر بخوره

کف اتاقت هم پارکت کردیم و رادیاتورش هم تنظیم کردیم و یه تمییز کاری حسابی هم کردیم

بیصبرانه منتظر رسیدن سرویس خوابت هستم که دیگه اتاق پرنسسم تکمیل بشه قلب

هفته پیش هم کلی ازمایش داشتم و سونو و وقت دکتر برای چکاپ و ......که خداروشکر همه چی اکی بود

ولی خووووووووب روزهای سختی رو دارم می گذرونم اونم با این گرمای وحشتنااک هوا

از نظر روحی هم دارم سعی خودمو می کنم که روبراه باشم هیییییییییییییییییییییی

خیلی منتظر اون روزیم که خانوادمون سه نفره بشه و دیگه تموم فکر و ذکر منو بابایی بشه پرنسسمون

و خانواده کوچولومون نیشخند

راستییییییییی کلی هم دنبال اسم هستیم واست و فعلا یه چند تایی رو کاندید کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
2 مرداد 92 22:54
دست مامانی و باباییش درد نکنههههایشالا به سلامتیی استفاده کنهههه
بهارک مامان آردا
7 مرداد 92 1:31
مبارک باشه
بی صبرانه منتظرم عکسهای اتاق دخمل بلا رو ببینم

راستی اسم انتخاب نکردید هنوز؟


مرسی بهارک جونم
به محضی که اتاقش کامل بشه عکساشو می ذارم
واسه اسم هم همچنااااااان اندر خم یه کوچه ایم هیییی
فرنگیس
12 مرداد 92 15:33
من خیلی هیجان زده ام ببینم اتاق نی نی خانوم چه شکلی میشه البته اگه مامانش تنبلی نکنه و زود به زود وبلاگ رو آپ کنه