رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

برای عشق کوچکم.......

1392/4/7 14:01
نویسنده : هما
591 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوجولوی مامان

تو دعای کوچولوی من بودی که اکنون اجابت شدی ............الان هم به خاطر وجود تو قراره مامان بشم!!چقدررررر هیجان انگیزه نه؟؟

 

عشق کوچولوی مامان

درد کشیدن واسه وجود تو هم زیباست ..... حتی سردردهای شبانگاهی ......تحمل می کنم

 

عشق کوچولوی مامان

عاشق فکر کردن به توام که درونم در حال رشدی و دائم کله ملق می زنیلبخند

 

عشق کوچولوی مامان

از خدا  هزارااااااااان بار ممنونم بخاطر اینکه منو لایق همچین معجزه ای دونست........همچین فرشته ای ........خدا جونم شکرت 

 

عشق کوچولو مامان

یه وقت نبینم غصه داشته باشی هااااااااا قربون اون دل کوچولوت برم من......

 

عشق کوچولوی مامان

فقط و فقط خدا می دونه که الان غرق در چه لذتی هستم مخصوصا هر بار که صدای قلب کوچولوتو می شنوم .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاطفه
7 تیر 92 13:58
سلام ان شاالله نی نی تون سالم و صالح بیاد بغلتون.....فکر کنم نی نی من و شما تقریبا هم سنن.......خوش حال میشیم به وب ما هم سر بزنی
بهارک مامان آردا
8 تیر 92 2:00
هما جون مبارکه
خیلی کار خوبی کردی وبلاگ درست کردی

اجازه میدی لینک کنم؟؟؟


بهارک جونمم
چقدر خوشحالم که اینجا دیدمت
اره عزیزم چرا که نه؟
علی
8 تیر 92 14:34
انشاالله بچه تون سالم وخیربرکت واستون بیاره
باران
15 تیر 92 14:00
هما جونم خیلی خوشحالم که به جمع مامانها پیوستی



باران جونم ممنونم عزیزم ولی من نشناختمت خووووو
کی بیدی؟
شیما
2 مرداد 92 22:55