رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

روزهای پاییزی ما....

1393/9/20 1:43
نویسنده : هما
882 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترک نازم دومین پاییز عمرت هم در حال سپری شدن و تک تک روزها به سرعت باد دارن می گذرن و تو به طرز غافلگیرانه ای داری بزرگ میشی و باورش واسه من سخته

دیگه حرفها و احساسات منو میفهمی و داری همدمم میشی و حسابی خودتو تو دل خانوداده کوچولومون جا کردی و انگار سالهای سال که بودی و اصن باید می بودی!تو دوباره خاطره عشق واسمون زنده کردی و حسابی به زندگیمون رونق بخشیدی

خدا جونم شکرت بخاطر وجود همچین فرشته کوچولویی شکرت بخاطر اینکه منو نگهبان این فرشته کوچولو کردی محبتمحبت

از شیرینی ها و شیطونی هاتم هر چی بگم کم گفتم

  دیگه تو خونه هر کاری غیر تو تقریبا قدغن شده و همه روزم با تو پر شده و تبدیل شدم به یک مادر پر مشغله!

یه جورایی دیگه وقت سرخاروندن هم واسم نذاشتی و تمام کارهای دوست داشتنی سابقم رو موکول کردم به نیمه های شب که تو تو خواب نازی هیییییییییی

اینم پاییز برگ ریز  از قاب کوچیک پنجره خونمون

خووووب اینم رستا خانم پاییزی ما

آماده رفتن به مهمونی و تاآخرین لحظات هم دست از فضولی و شیطونی و خرابکاری بر نمیداره!!کچل

به شدت هر چه تمام تر از پوشیدن کفش بدت میاد و اصلا حاضر نیستی واسه ثانیه ای کفش پات بمونه خسته فقط دوس داری دایم پات کنی و در بیاری و این کار بارها رو بارها تکرار بشه

این چند تا عکس هم واسه قبلا یکسالگیته که بسی دوسشون دارممحبتبوس

بعد یه گردش پدر دختری و بدون مامان خسته و خواب برگشتی خونه خطا

اینم مثلا قرار بود کیک دوازدهمین ماهگردت باشه که خاله هدا گرفته بود و شمع فراموش شده بود خندونک

کاملا مستحضرید که دخمل شکمو آماده حمله جانانه به سمت کیک!

خانم خانما آفتاب بدم خدمتتون؟خنده

اینجا دیگه زیادی رفتی تو حس خندونک

اینم یه گردش پاییزی به همراه یه دخمل پاییزیآرام

قربونت برم که داری واسمون میوه میخری و سر از پا نمیشناسی اینطور جاها که یجوری بتونی سر از همه چی در بیاری بوس

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (12)

غزل
20 آذر 93 11:53
عزیزم ... دلم واسش تنگ شده بود حسابی ... خاله فدا شه الهی خوشگلم ...
هما
پاسخ
مامان مهنوش
20 آذر 93 15:09
فندقو ببین چه بزرگ شده..هیییی..کی اینا انقدر بزرگ شدن هما؟!..پیر شدیم رفت ننه..خخخ..ببوس قلمبه خاتون رو بعدشم میام..زود ویام..بوخودا خیلی خیلی شلوغ پلوغ بیدم..گوشیم هم عوض کردم..به زودی به دنیای ارتباطات رجعت خواهم کرد..بوووس
هما
پاسخ
هییییی مهنوش پیر وشدیم رفت گوشی نو هم موبارک زودی ویا
سارا
23 آذر 93 9:31
رستاي ناناز هما خيلي خوردنيه اين دخمليت هزار ماشالله خوشتيپ كوچولو پرمشغله خوب اومدي ببين ماهايي كه شاغل هستيم ديگه چقدر وقت كم مياريم نيمه شب ديگه رسما بيهوشيم زندگيتون هميشه رنگارنگ و شاد باد
هما
پاسخ
ووووی سارا جونی باز من همیشه میگم مامانهای شاغل نصف روز حداقل واسه خودشونن و راحتترن راستی پارمیس میره مهد؟
غزل
23 آذر 93 10:10
عشق منه ....
شیما
23 آذر 93 20:10
عزیزم رستا جونم چه بزرگ شدی
هما
پاسخ
مرسییی عزیزم مهرسام گلم ببوس دلم واسش تنگولیده
مامان جون
25 آذر 93 19:26
عزیییزم.چقدر نازه.بلا بودن ازش میباره.با اجازه,با افتخار لینکتون کردم
هما
پاسخ
خیلی لطف داری عزیزم ممنون
مامان پروشات
26 آذر 93 0:49
از چشات شیطنت میباره رستا خانم خوش تیپ
مامان عاطفه
26 آذر 93 15:35
وای چقدر ناز و بامزست دوست دارم بخورمش
صبا
4 دی 93 21:17
دخملتون خیلی ناااااااز و تو بغلیه.. دوسش میدارم ببوووس پاستیل خوشمزتوو خانومی..
وحید
7 دی 93 14:27
دخمل جونت خیلی بامزست گووودو الهی فداش بشم...خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنیwww.vahidmotevali.blogfa.com
کوثر
10 دی 93 18:02
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان آرسام
15 دی 93 14:10
هما جوون یه سواال ..شما فقط دخمل ها را اد لیست میکنی یا بسمل ها رو هم دوست داری؟؟؟؟؟؟؟؟
هما
پاسخ
کلی به این سوال و دقت نظرت خندیدم با اینکه شدیدا عاشق دخمل ها بیدم ولی خو پسمل ها رو هم دوس دارم و اینکه اد لیستم فقط دخمل بیدن کاملا اتفاقیه و شاید مشکل از دوستامه که همه دخمل زا هستن خخخخ