رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

نفسی 9 ماهه من!

1393/5/23 1:19
نویسنده : هما
630 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه

دو تا 9 ماه مملو از خاطره و شیرینی و استرس و عشق رو گذروندم

دو تا 9 ماه که هر روز و هر ساعتش تو ذهنم ثبت شده

دو تا 9 ماه که با تو نفس کشیدم و با تو زندگی کردم

دو تا 9 ماه که کل زندگی منو متحول کرد چه زمانیکه تو دلم بودی چه زمانیکه تو بغلم

خدایا بخاطر همه اتفاقهای قشنگ و رنگی رنگی زندگی قشنگم شکر.

اینم نفس شیطون بلای 9 ماهه منبوسبوس

دوباره داشت مثلا منو اغفال می کرد تا یه ناخونک به تارت میوه خوشمزه بزنه این دخمل شکموی منخنده

 

پسندها (3)

نظرات (7)

غزل
25 مرداد 93 13:05
هر روز زیباتر از دیروز ....
bahar
26 مرداد 93 16:16
چقده نانازه خدا حفظش کنه.عزیزم من مامان دی ماهی هستم امکانش هست صفحه ۷۵۲ تاپیکی که بسته شد رو برا ایمیل کنی.درباره ورزشهایی برای افتادگی سینه بود.ممنون میشم.
هما
پاسخ
عزیزم تاپیک بصورت غیر فعال باز شده و میتونی از مطالب گذشته استفاده کنی.
ضحی
27 مرداد 93 15:54
سلام هما جونم ماشااالله به این رستای نازت که من کلی باش کیف میکنم عکساش آدمو فول انرژی میکنه در ضمن خیلی دلم برات تنگولیده
هما
پاسخ
قربوووونت ضحی جونم منم دلم برات تنگولیده از نی نی گلمون چه خبر؟؟ دخمل طلا بید یا پسمل بلا؟
پری
29 مرداد 93 9:21
سلام هما خانم .رستاجونو ببوس.یه سوال داشتم از خدمتت.دخترمن الان 6 ماهشه میشه به نمودار رستا جون نگاه کنی که تو 6 ماهگی چندسانت بوده ؟احساس میکنم دختر من کوچولو نسبت به سنش .ممنون میشم ازت .مرسی
هما
پاسخ
راستش عزیزم به نمودار رستا الان دسترسی ندارم ولی قد الان رستا 76 هست. بازم در اولین فرصت نگاه میکنم و بهت می گم
مامان پروشات
1 شهریور 93 15:45
چقدر نازه این دختره همیشه خنده رو یه ماچ گنده از طرف من
نیروانا
1 شهریور 93 19:07
افرین به مامان هما خوش سلیقه و رستا خانم ماه
بهار
3 شهریور 93 16:09
سلام ببخش دوباره مزاحم شدم. ولی نمی تونم تاپیکو پیدا کنم چون بسته شده هر چی سرچ می کنم تو بخش تبادل نظر نشون نمیده
هما
پاسخ
عزیزم تو گوگل یه سرچ کوچولو بکنی راحت پیدا میشه