رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

دوربین تکونی از نوع رستایی!!!

1393/4/31 1:46
نویسنده : هما
809 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا عکس جامونده تو دوربین مامان هما از 2 ماه پیش تا الان!

بالاخره فرصت شد تا سرو سامونی بهشون بدم و بذارمشون تو وبت تا بعدترترها با دیدنشون حال کنیخندونک

فدای خنده های بی دندونت

قربون اون الو کردنت بشم من

جون دلم مامانی

بای بای!

موش کوچولوی مامان!

دخمل بیلیارد باز من

بعلــــــــــــــــه پس چی فکر کردین؟

رستا شگفت زده میشود...

شیطنت از چشم سیاهت میریزه .....

اینم از فضول مامان تو رستوران

تصاویر گویای رستوران رفتن همراه رستا خانم هستن!

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان شقایق
1 مرداد 93 11:54
وووووااااااااااای خیلی جیگری
غزل
5 مرداد 93 10:59
یعنی من از صبح باید دلم بره تا شب از دست نی نی تو اخه ؟؟؟؟ خدا برات سالم نگهش داره ایشالا ... یک اعتراف .... من همه عکسهای دخملتو سیو کردم تو لب تاپم ... میخوام باردار شدم هی نگاهش کنم ... دخمل این شکلی میخوام اخه
عاطفه
5 مرداد 93 15:29
الهییییییییییییییییی من قربونت بلــــــــــــــــــم رستا گلــــــــــــــــی میدونستی خیلی خوشملی
فرشته
9 مرداد 93 1:56
عاشقتم فندق کوچولوی خوردنیه من
مامی دلسا
10 مرداد 93 22:42
واااااااااااااااااای دخمل ناناز از حالا بیلیارد بازی میکنه... قربونش
مامان پروشات
16 مرداد 93 13:09
لباسها و تیپت حرف نداره رستا خوشگله هما جون از کجا این همه لباس قشنگ میخری اخه؟
هما
پاسخ
لطف داری عزیزم من بیشتر از دبنهامز خرید می کنم گاهی هم اگه چیز خوشگلی ببینم از جای دیگه
جیران بخشنده
21 مرداد 93 15:24
فدای خندیدن قشنگت