رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

رستا و شیطونی هاش!

1393/2/28 11:29
نویسنده : هما
862 بازدید
اشتراک گذاری

 ازونجا که مدت زیادی بود وبلاگتو آپ نکرده بودم دوتا پست باهم گذاشتم که جبران مافات بشهخندونک

این دست و پاهای کوچولوت فدایی داره هوارتااااامحبتبوس

قربون بادبادک بازیت بشم من که با صدای بلند باهاش حرف می زدی و سعی می کردی بگیریش و وقتی نمی تونستی جیغت می رفت هوااابغلمحبت

اینم از حلقه هوش بابا پسند!!که روزی شونصد بار کله خروس فلک زده رو می کنی و می خوری!

 

لبات همیشه پرخنده باشه عسلی مامانمحبت(اینجا می خواستی اغفالم کنی تا بهت دلستر بدم)چشمک

از شدت فضولی داشتی می مردی و تا جعبه بیچاره رو پاره پوره نکردی ول کن نبودیبغل

فدای اون نگاه زلالت بشم عروسکمممبوس

 

پسندها (4)

نظرات (6)

غزل
28 اردیبهشت 93 10:54
سلاااااااااااااام مامان خانوم تنبل خان . بالاخره اومدی ؟ نگو قرتی خانوم هرروز پارک تشریف دارن با اون لپای خوشمزه ،عزییییزم خنده هاش دل ادمو میبره .. عروسک خانووووووووووووووووووم . فات بشم من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هما
پاسخ
غرل جونی بخدا این تپلو واسه من وقت سرخاروندن نذاشته گاهی دلم واسه لب تاپم تنگ میشه که خیلی وقته بازش نکردم حتی خخخخ
مامان رخساره
31 اردیبهشت 93 3:01
ماشاله چه خنده های نازی و چه اسم زیبایی عاشق اون عکس که داره مامانیشو اغفال میکنه شدم جووووووووووووونم
سمانه
1 خرداد 93 14:34
جیگر اون خنده هاتو ... ناناز خانوم بووووس
مامان مهربان
9 خرداد 93 16:40
سلااااااااااااااام ای جانم ماشالله چقدر خوشگل شدی خاله جون، میبوسم اون لپاتو جوجوی خاله
فرشته
13 خرداد 93 20:43
قربونش برم من که دلم واسش غش رفت! تپلی خوشگلم چقدر بزرگ شده ..... عاشقتم
جیران بخشنده
19 خرداد 93 12:53
وااااای من فدات بشم چه قدر تو شیرینی دختر کوچولوی ناز عاشقتم من