رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

چه حس عجیب و متفاوتیه تو روز مادر مادر بودن!!

1392/3/16 17:04
نویسنده : هما
556 بازدید
اشتراک گذاری

لوبیای سحر امیز مامانی

امسال اولین سالیه که تو روز مادر منم یه مامان واقعیم و اینو مدیون وجود تو نازنیم هستم که مامان بودنو به من چشوندی و یه حسی داشتم تو این روز که اصلا نمی تونم بیانش کنم

خدا رو هزاررران مرتبه شکر که منو لایق مادری دید و یه فرشته کوچولو گذاشت تو دلم و به این خاطر روزی هزار بار به خودم می بالم و خدا رو شکر می کنم

بابایی هم امسال واسم سنگ تموم گذاشت و کلی سورپرایزم کرد و اون دوربینی رو که مدتها تو فکر خریدش بودم برام گرفت و حسابی منی خوشحال کرد قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شادی
18 خرداد 92 11:23
روزت مبارک مامان جدید. دوربینم مبارک. همسرت میدونه که از این به بعد چقدر به یه دوربین خوب احتیاج دارین تا از فسقلیه ناز نازیتون تند تند عکس بگیرین.