رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

اولین نوروز شازده خانمم

1393/1/23 13:39
نویسنده : هما
1,889 بازدید
اشتراک گذاری

خوووووووب اینم از نوروز 93 و اولین نوروز رستا کوچولومون

تمام تعطیلات و روزهای نوروز امسال با پارسال این موقع  مقایسه می کردم نگرانکه تو تو دلم بودی و من استراحت کامل بودم و هیچ جا نرفتم و هیچ کار نکردمو فقط استرس و استرس و استرس تا تعطیلات تموم بشه و برم صدای قلبتو بشنوم و دیگه از وجودت مطمئن بشم . یادمه پارسال دائم به بابایی می گفتم واااااااای یعنی میشه زودی عید سال دیگه بیاد و نی نی مون تو بغلمون باشه و راحت بریم گشت و گذار

سال دیگه هم شد و نی نی هم اومد تو بغلمون و همچنااااان زمان در حال گذره فقط صبر ماها خیلی کمه هیییییییییی

اینم از یاد ایاملبخند

از نوروز امسال بگم که خیلی عالی بود و خوش گذشت

یه هفته ای با دوستامون رفتیم سفر و یه هفته ای هم به گشت و گذار و دید و بازدید سپری شد

چهارشنبه سوری رفتیم باغ بابا جون (بابای بابا)نیشخندو تماااام مدت که بیدار بودی چشم از آتیش برنداشتی و بدجوری متمرکز شده بودی بهش

ماهگرد پنجمت هم اخرین روز اسفند به همراه مامان بابای عزیزم گرفتیم و تو کلی شیطونی کردی اون روز تا جایی که دستت بردی تو کیک و سریعا بردی سمت دهنت و بعد هم شروع کردی تمام سر و صورت و لباس و .... خامه ای کردن

روز اول عید هم به همه دوستان و اشناها و فامیل یه دونه از تقویمهای خوشگلتو که برات سفارش داده بودم دادیم و کلی هم سورپرایز شدن و خوششون اومد (با اینکه تقویمتو دقیقه 90 و در اخرین لحظات سفارش دادم و زیاد باب میلم نبود ولی ازینکه همه استقبال کردن خیلی خوشحال شدم)

دوباره هم بهمون ثابت کردی که خوش سفری و عاشق گشتن و ددر رفتن در ضمن این اولین سفر زمینی و با ماشینت بود که اکثر اوقات خواب بودی و تا بیدار میشدی زل می زدی به مناظر و از پنجره بیرون می دیدی 

ازونجایی که هیچ کدوم از دوستامون و همچنین خاله جونت که همگی همسفرامون بودن نی نی نداشتن حسابی تو رو تحویل می گرفتن و شده بودی سوگلی همه

یکی مسئول تاب دادنت بود یکی بازی می کرد باهات یکی تو رو می ذاشت رو شونه هاشو و می گردوند یکی ظرفهای غذا و شیشه هاتو می شست خلاصه که حسابی بازی کردی و خوش گذروندی و خندیدی و صد البته من استراحت کردم نیشخند

شبها هم که همه در حال بازی و قلیون و ... بودن نوبتی تو رو می بردن تو اتاق و باهات بازی می کردن  تا اذیت نشیتی

وقتی هم که لالا می کردی باز می گفتن دلمون تنگولید براش بیدارش کن ای بابا می بینی چه گیری کرده بودیم

راستی کلـــــــــــــــــی هم عیدی جمع کردی چه نقدی چه غیر نقدی نیشخند

روز 13 به در هم همگی رفتیم خونه یکی از دوستان و خیلی خوش گذشت

شبش هم مامانی و بابایی و دایی رو بردیم فرودگاه که عازم مکه بودن ولی مگه دل می کندن ازت؟؟از روزی هم که رفتن هر شب مامانم تو لاین و وایبر و ..... ازم عکس تو رو می خواد و عکس چیزایی که برات خریدن رو می ذاره

 

خوب دیگه پرچونگی بسه بریم سراغ عکسهای خوشگل اولین نوروز عشقم :

اول از همه تقویم 93 عسلکم

 

پنجمین ماهگرد نفسم


عکسهای مسافرت جوجوم که متاسفانه اصلا با دریا عکس نداره هر بار رفتیم دریا یا خواب بود یا شب بود عکسش خوب نمی شدناراحت

 

 

 

 

ازونجایی که تعداد عکسا زیادن می ریم ادامه مطلب:

 

 

 

 




 

دخملم داره با خاله اش سرسره بازی می کنه

اینجا هم نشستی سر شونه شوهر خاله جونت و خاله هم داره تند تند ازت عکس می گیره

 

 

 

اون بالا چی کار می کنی ؟؟

همه در حال بازی پانتومیم هستن و نفسی من داره با تعجب به شکلک ها و کاراشون نگاه می کنهخنده

آخه رفتی بازار روز چی کار؟اولش بیدار بودی و متعجب همه جا رو که رنگارنگ و شلوغ بودن با دقت نگاه می کردی اما چیزی نگذشت که چشمهای نازت خسته شدن و لالا کردی


اینم خانم خانما تو جنگل گلستان که نگه داشتیم چای بخوریم و سریع از خواب پا شد که یه وقت از چیزی عقب نمونه (به علت در دسترس نبودن کلاه اینو سرم کردم)بـــــعله

نفسم داره کارتون می بینه

قبل رفتن مامانی و بابایی به فرودگاه

اماده سفر!

منتظر اومدن مهمونها و اماده حمله به سمت دوربین

می خوام سبزه گره بزنم مگه چیه خو؟؟!

رستا در حال ناز و عشوه اونم با دامنی که خاله ساناز (دوست عزیزم)واسش درست کرده

الهی قربونت برم هستی من

این نوع لباس پوشیدن هم نتیجه کار باباته

هر چی دم دستش بوده تنت کرده نگران

عشقم زل زده به باربیکیو و داره به سیخهای جوجه نگاه عمیق و البته دودی می کنه با اون عینکش تازه داره می گه دست نگه دارین نخورین تا منم بیام نیشخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهنوش مامان ماهان ولیانا
23 فروردین 93 11:02
معلومه گردل خانوم حسابی خوش سفره..خداییش هما تو اگه بارداریت راحت نبود به جاش بعدش رستا حسابی از خجالتت در اومد .اصلا اذیت نکرد..بهش بگو بیاد یه کم لیانای منو نصیحت کنه دست از این سرتق بازیش برداره..خخخخ...یعنی تو راه سفر ما که 4 ساعت هم بیشتر نبود انقدر تو کریرش کولی بازی در اورد که اخر من رفتم نشستم عقب بغلش کردم! بووووووس برای این قلمبه خوش سفر و کلا خوش همه چی!
هما
پاسخ
ای قربون اون لیانای سرتق برم من چی کارش داری بچه رو خو؟؟دوس داره سرتق باشه خخخخ
مامان زهراناز
25 فروردین 93 2:55
همیشه به سفر عزیزم اون عکسی که رو برگ ها انداختی فوق العاده شد
غزل
25 فروردین 93 8:58
سلام دوباره منم . بعله ... غزل وای خیلی باحاله این خانوم خانوما ... جدا راست گفتنا ...یه دختر دارم شاه نداره ... خدااااااا... اخه گل سراشو ببین ... نیگه عینکشو ... قرتی خانوم ... از الان دل میبری تا کی اخه ؟؟؟؟ زود بدوبدو مامان خانوم منو تو لیستت اد کن دیگه امکان نداره از این نازدار خانوم دل بکنم . هرروز میام میبینمش ... زووووووووووود
غزل
25 فروردین 93 9:18
هماجان سلام من ادت کردم بدون اجازه اگه دوست نداشتی ( چرا اخه ؟؟؟ من که دوست دارم ؟؟؟ ) خلاصه اگه دوست نداشتی یه پیغام تو وبلاگم بزاری حف میکنم ولی دوست داشته باش
هما
پاسخ
چرا که نه عزیزم؟؟خیلی هم خوشحال می شم
مهمان
27 فروردین 93 2:34
واقعا نازی دردونه خانم
مامان پروشات
27 فروردین 93 13:33
چه لپهایی چه خانم خوش تیپ و خوش لباسی
پروین
28 فروردین 93 12:50
سلام هما جون .دخترت خیلی ناز و خوشگله .یه سوال داشتم وقتی جوراب شلواری برای رستا جون میخری چه شماره ای میگیری ؟دختر من 2 ماهست هر جا سر میزنم نیستش.
هما
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری من جوراب شلواری سایز 0 تا 6 می گرفتم که الان دیگه 6 تا 12 می گیرم و تقریبا از 3 ماهگی پاش می کردم و مشکلی با سایزش نداشتم
مامان هانا جون و آ ریا جون
28 فروردین 93 14:08
رستا خانوم تپلییییی...خنده های عسلش و ببین هما جون منم خوش سفرماااا خیلییییی ناز دخملیت
نیلوفر/ مامانه روژینا
2 اردیبهشت 93 3:12
سلام عزیزم. هزار ماشالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به ماهم سر بزنید
غزل
19 خرداد 93 13:35
سلام عزیزم ... عشق منو نیگا ... هرروز قرتی تر از دیروز ...
هما
پاسخ
قربونت عزیزممممم خیلی به رستا لطف داری بوووس
مامان دیانا
31 تیر 93 8:38
سلام عزیزم دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه. راستی برا هرماهش کیک درست میکردی یا فتوشاپه. ؟ از اون لپای تپلش یه بوس آبدار بکن
هما
پاسخ
جاااان؟؟؟؟فوتوشاپ؟؟؟؟؟؟!!!!! نه عزیزم هر ماه واسش کیک میخرم بوس