رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

اولین ولنتاین دومین عشق زندگیم!+ماهگرد چهارممممم

1393/1/22 12:19
نویسنده : هما
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

این شما و این هم رستا نفسی در اولین ولنتاین عمرش که دیگه ماهگردش هم همونروز گرفتیم خونه مامان بزرگ

اینجا متعجب داره به خاله اش نگاه می کنه قربونش برم(کفش سیندرلا خانم هم دائم از پاش در میومد و من دیگه بی خیالش شدم)

اینجا هم فنچولکم داره واسه کیک نقشه می کشه و با حسرت بهش نگاه می کنه زبان

قبل رفتن به خونه مامان بزرگ که داشتی با بابایی می خندیدی و بازی می کردی تا من اماده بشم

منم شکار لحظه ها کردم و یه عکس قرمزززز ازت گرفتم عشقمممم

بعد دیگه خوابالوی من از بازی خسته شد و یهو خوابش بردقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

اکرم
1 اسفند 92 0:57
واقعا خدا فرشته هاشو نمیسپاره دسته همه اگه خدا یک فرشته مثله رستا گلی بهم بده قورتش میدم خاله به قربونت بشم هر روز خوشگل تر و دوست داشتنی تر میشی فرشته شدی واقعا اینم چند تا ماچه ابدار از لپایه گلت
مینا
1 اسفند 92 19:11
سلام من تازه با وب رستا جووونو دیدم هزار ماشا... هر روز براش اسپند دود کن خیلی خیلی ماهه منم به تازگی مامان شدم میخواستم بپرسم اسم شیر خشکی که به رستا جون میدی چیه ممنون میشم بگی چیه ؟یه ماچ آبدار ازش کن من و شوهرم همیشه عکساشو میبینیم مرسی مرسی عزیزم چشمات قشنگ می بینه رستا شیر خودمو می خوره+روزی 3 نوبت شیرخشک نان
بهار مامی غزل
3 اسفند 92 4:02
اولیت ولتناین رستا خانومی مبارک باشه همیشه فصلها و روزهای پر از عشق نصیب دخترک باد لباسش هم خیلی خیلی بهش میاد ماشالله
مهنوش مامان ماهان ولیانا
3 اسفند 92 15:39
اولین ولنتاینت مبارک رستا فسقلی لباست هم خوجله و بهت میاد عزیزم
مامان هانا و آ ریا
5 اسفند 92 5:11
ولنتاین مبارک دخمل ناز خنده رو و خوش تیپ
fafa
8 اسفند 92 12:40
ماشالله به این دخمل ناز ونمکی امرو وب هر کی رفتم یا خودش متولد 12 بهمن بود یا نینیش یا همسرش منم متولد 12 بهمنم تاریخ آشنایی شما 9 دی و ما 5 دی لینکت کردم عزیزم ببوس ملوسکتو چه اتفاق با نمکی ایشالله پسملت صحیح و سالم بیاد بغلت بوووس
مامان جوجو
22 اسفند 92 12:27
سلام عزیزم . رستا جونم اولین ولنتاینت و چهار ماهگیت مبارک باشه خاله جون . ماشاا.. هزار ماشاا.. خدا حفظت کنه
جیران بخشنده
22 اسفند 92 19:58
ولنتاینت مبارک عزیز دلم
مامان آدرینا
12 اردیبهشت 93 15:17
سلام عزیزم. واای ماشالله خیلی دخملتون نازه خدا حفظش کنه. از اشنایی باهاتون خوشحالم. ممنون میشم که به وب دخمل من بیایید و با اجازتون من وبلاگ زیبای شمارو لینک کردم