رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

این روزهای رستا نانازی

1392/10/3 10:49
نویسنده : هما
593 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم از کجا بگم اول از حس و حال خودم می گم که اصلا قابل توصیف نیست زندگی یه مدل دیگه شده و انگار یکی اومده و کل احساس و روح منو شخم زده

وقتی بهت نگاه می کنم تو هم با اون چشمهای معصومت بهم زل می زنی و بعدش یه خنده کج تحویلم می دیقلب

عاااااشق موزیکال بالای تختت هستی و تا می ذارمت تو تخت و موزیکال روشن می کنم (که 4 تا حیوونه ابله هستن)هههه حتی اگه در حال گریه و غر زدن هم باشی سریع اروم میشی و با چشات چرخیدنشونو دنبال می کنی

کریرتو هم خیلی دوس داری حتی بیشتر از بغل  و خیلی از اوقات تو کریر می گذرونی تازه بغل رو هم فقط و فقط وقتی می ذاریمت سرشونه دوس داری که ازونبالا همه چیزو ببینی و خوب فضولی کنی

بابا هم که عاشق اینه که برات شعر بخونه و فکر کنم تمام شعرهای دوران کودکی شو شونصد بار تا حالا برات خونده و تو هم با دقت گوش می دی و وسطاش می گی اغووو اوهووو و خلاصه که مثلا ابراز احساسات می کنی و ارتباط برقرار می کنی

با صدای سشوار هم انگار می ری تو یه حالت خلسه و به یه نقطه تمرکز می کنی و تا وقتی که سشوار روشن باشه صدات در نمیاد (فکر کنم دوران جنینی و داخل رحم برات تداعی میشه)

از حموم و صدای آب که دیگه نگوووووو به محضی که می ذارمت تو وان و شیر آبو باز می کنم شروع می کنی دست و پاهاتو تکون دادن و اگه یه ساعت هم تو حموم باشیم ساکت ساکتی

راستی پریروز هم واکسن دوماهگیتو زدیم خیلی صبور بودی اولش خواب بودی تا امپول زدن به رون پات یه اونقههه گفتی و دوباره خوابیدی باز اون یکی رون پاتو زدن دوباره یه اونقههه گفتی و تمام خانمه تعجب کرده بود هههههه خدارو شکر تب هم نکردی و دیشب هم مامانی اومد و چون امپول زده بودی برات هدیه اورد

شبها هم کنار هم راحت می خوابیم فقط برای شیر پا میشی شیر می خوری و دوباره لالا تا ساعت 10 صبح بین روز هم خوابهای خرگوشی داری فقط شاید ظهر یه دوساعتی بخوابی  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منیر
14 دی 92 22:04
سلام قوی عزیز. یا بهتربگم مامان رستا. خدا دختر خوشگلت رو برات حفظ کنه. یه سوال داشتم ازت. اینکه سرویس چوبت چه مارکیه. خیلی خوشگله . البته من تهران هستم امیدوارم اینجا بتونم پیداش کنم. منتظر جوابت هستم لطف داری عزیزم مارک سرویس چوی دخملم توکا هست و فکر کنم شرکتش مشهد باشه حالا اگه خواستی می تونی تو فیس بوکشون ازشون بپرسی یا بزنگی
منیر
14 دی 92 22:09
سلام قوی عزیز خدا دختر خوشگلت رو برات حفظ کنه. راستش سرویس چوبه دخترت خیلی خوشگلهه می خواستم بدونم چه مارکیه. البته من تهرانم امیدوارم بتونم اینجا پیداش کنم.
farnoosh
17 دی 92 23:39
سلام هما جون تازه با وبلاگت اشنا شدم ماشالا رستا جونم خیلی دوست داشتنیه من فعلا نی نی ندارم به خاطر همین وبلاگ ندارم