رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

تابستونی که گذشت.....

1393/7/1 2:30
نویسنده : هما
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین ترین تابستون عمرم هم امشب تموم شد یه تابستون ناب و بی تکرار

 میتونست ساده بگذره اما بودن تو موندگارش کرد

خونه ما پر بود از شور زندگی و ورجه وورجه یه کوچولوی دایم المتغیر و خنده های از ته دل و گاهی گریه های ناگهانی و چهاردست و پا رفتن و به هر سوراخ سمبه ای سرک کشیدن یه موش کوچولو

خدا جونم بازهم شکرت

واسه اینکه شاهد قد کشیدن یه فرشته کوچولوام .

واسه اینکه هم نفس یه فرشته نازم .

اینم چند تا عکس از  رستا نفسی من در تابستونی که گذشت!

اینم اولین سالگرد ازدواج منو بابایی با حضور رستا خانم محبتمحبت

قربونت برم که روروئک زیاد دوست نداری و بیشتر از 5 دقیقه اون تو دووم نمیاری

رفنه بودیم واست اسباب بازی بخریم حالا مگه از تو این ماشین میومدی بیرون؟!!از ما اصرار و از تو انکار

دست اخر یه نیم ساعتی منو بابایی اونجا موندیم تا خانم خانما از ماشین سواری دل بکننقهرخواب آلود

جونممم که تو مهمونی نقل و نبات اون وسط مسطایی همیشه محبت

به افتخار رستا دی جی که مهمونی خاله هدا رو حسابی گرم کردتشویقبغل

اینم اولین ماه رمضون دخمل طلا که خاله هدا واسش میز چیده و عکس گرفتهبوس

اینجا هم شدی مدل خاله ساناز واسه کارهای هنری اشخندونک

اینجا هم فشن کارهای بافت خاله سانازخندونک

قربون دخمل خواب الودم برم که هنوز چشاشو باز نکرده یه توپ کاموایی پیدا کرده تا مثل پیشی ها بازی کنهمحبتبوس


 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامانی
4 مهر 93 11:10
خیلی خوشملی رستاجون دوست داشتی به وب منم سر بزن خوشحال میشم...مااااچ
هما
پاسخ
حتما عزیزمم
سارا
7 مهر 93 11:21
آخع من چی بگم جیغ بزنم چه کار کنم خدای من دلم ضعف رفت رستای خوشمزه بامزه خداحفظش کنه هما جون ماشالله ماشالله ماشالله من اونقدر حساسم که تا یه بچه نانازی میبینم کلی واسش دعا می خونم هما اخر عاقبت طلسم ها شکسته شد و وبلاگ پارمیس راه افتاد البته در مرحله ابتدایی و فاز اول پروذه (حرف مربوطه کی برد نداشت) کلی کار داره اما به هر حال رونمایی شد رمز مطالب برات خصوصی میفرستم خوشحل میشم بهمون سر بزنی
هما
پاسخ
وووووی سارا چه عجب کلی منتظر وبلاگ پارمیس بودم
مامان پروشات
11 مهر 93 0:39
دست فرمونشو ببین ههههه خیلی نازی رستا خانم
ممول
11 مهر 93 0:39
همیشه خوش و سلامت باشی عزیزم
ضحی
11 مهر 93 23:12
سلام من فدای شیطنتای خوشجل رستا جونم بشم انشاالله همه ی فصلای زندگیت پر نشاط باشه
هما
پاسخ
ضحی جونمممم نی نی گوگولو خوبه؟؟ مشخص شد دخمل یا پسمل؟؟
غزل , باباییش
14 مهر 93 14:19
دخمل بلا .... خوشگل خانووووووووم. خداییش عاششششششقتم
هما
پاسخ