رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

عشق 10 ماهه من!

1393/6/11 1:50
نویسنده : هما
746 بازدید
اشتراک گذاری

فنچولک من بالاخره دورقمی شد ایشالله سالگرد سه رقمی شدن تولدشبوس

دهمین ماهگرد دخمل طلا رو با خاله جونش تو یه سفره خونه برگزار کردیم بماند که کل سفره خونه رو با سر و صدا و دست زدن و سر دادن آواز و هجوم به سمت میز و  ... بهم ریختمتنظر

خووووب از هر چه بگذریم بحث شکم باحال تر است!

حمله به سمت کیک اونم دو دستی!

در حال شمردن لقمه های بابایی خوشمزه

طی یه حرکت عجیب غریب در عرض ثانیه ای خودتو رسوندی به قلیون و فریاد خاله بلند شد

اینم از دخمل قلیونی من خندونک

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله فرنگیس
11 شهریور 93 17:12
آخییییییییییییییییییییییییییی خاله فداش چقدر جیگر شده این دخمل ما ایشالله تولد صد سالگیش در عکس آخر چهره این دوست ناباب رو شترنجی کنید، رستا جان قدر مامانتو بدم،خیلیییییییییییییییییی دوست داره که با این تنبلیش از وبلاگت غافل نمیشه و به موقع آپش میکنه کنار هم خوش و خوشبخت باشید
هما
پاسخ
هیچ معلوم هست تو کجایی؟؟؟؟ ای خاله فری بی معرفتتتتتتتتتتتتتتتتت دلم برات یه ذره شده که مثل قبل تا صبح بگپیم یه زنگ بهم بزن حداقل
غزل
12 شهریور 93 11:12
گوگولی منه .... خوشگل خانوم .... چه ناز شدی نازدار خانوم ....
هما
پاسخ
بهار
12 شهریور 93 13:32
الهی.چقدر اینجا قیافش با عکسای کوچیکتریش فرق کرده.قشنگ معلومه بزرگ شده.
ممول
14 شهریور 93 1:27
ای خدا قلیون کشیدنش ببین
نی نی عکس
16 شهریور 93 12:45
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامی دلسا
16 شهریور 93 16:44
10 ماهگیت مبارکهههههههههههه فنچولک کوشولوووووووووو چقد قیافش فرق کرده. ماشالا دیگه خانووووم شده... راستی هما جون ، من عکسای دلسا رو آتلیه سرخ توی سجاد ، بهار 13 گرفتم
هانیه
16 شهریور 93 18:55
به به چه دختر ملوس و بانمکی خدا براتون حفظش کنه و عروسیشون ببینید میشه از طرف من بوسش کنی
مامان پروشات
17 شهریور 93 2:19
ای دختر شکمو و همیشه خندون عاشقتم بوس به روی ماهت
ضحی
21 شهریور 93 16:43
سلام هما جونم من قلبون رستا جونم بشم که انقدر نانازه اگه من تو سفره خونه بودم بی خیال غذای خودم میشدم میومدم رستارو قورت میدادم نی نی ما هم خوبه هما جون همین الان داره اگداشو نثارم میکنه هنوز برا تعیین جنسیت نرفتم ولی فکر کنم این دفعه پسمل باشه
هما
پاسخ
ضحی جونیییییی قربونت برم چند روزه تو فکرت بودم که جنسیت نی نی ات مشخص شده یا نه واقعا دل به دل راه داره هاااا منو از خودت بی خبر نذاری
فرشته
22 شهریور 93 13:49
تو پرنسس دلربای منی با اون تیپایی که میزنی دلم آب شد.....