رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

عشق کوچولوی منم اومد جزو کباب خورا!!!!

1393/4/8 16:37
نویسنده : هما
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره عشق کوچولوی من در 7 ماه و 22 روزگی صاحب یه مروارید کوچولو شد و منو بابایی رو شگفت زده کرد!هر چند میدونم یه روزی دلمون واسه خنده های بی دندونت تنگ خواهد شد غمگین

ازونجایی که همیشه دوست داشتم واسه اولین مروارید عشق کوچولوم یه جشن خانوادگی و کوچولو ترتیب بدم دست به کار شدم ولی آخه من تا حالا تجربه همچین جشن هایی رو نداشتم! حتی جشن تولد نی نی گونه رو هم از نزدیک تجربه نکرده بودم این شد که رفتم سراغ مهنوش عزیزممممم و حسابی کچلش کردم تا تونستم یه جشن نصفه نیمه واسه دخملی بگیرم

مهنووووووش جونم باز هم ازت بسیار بسیار ممنونم که به سوالهای بینهایتم جواب دادی و هر آنچه در توان داشتی دریغ نکردی بوس برای تو و لیانا و ماهان عزیزم.

خوووووووب حالا بریم سراغ رستا یه دندون و جشن کوچولوش....


از یه هفته قبل خاله هدا و خاله ساناز بیچاره کردم تا تمام اینا رو واسم قیچی کنن و دورش در بیارن و بچسبونن بالاخره بعد مهنوش نوبت اینا بود خندونکخندونک

اینم نتیجه کار:

متاسفانه از آش دندونی و میز شام فراموش کرذم عکس بگیرم!!

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان ال ای
8 تیر 93 17:30
خیلی نازی
مامان مهربان
8 تیر 93 22:32
رستا جان رویش مروارید نازتو تبریک میگم با این تاجت خیلی جیگر شدی شاهزاده خانم
مامی دلسا
9 تیر 93 12:00
مبارکههههههههههه رستا جون کباب خور وااای هما جون ، منم مثل تو هیج تجربه ای از این کارا ندارم و واسه جشن دندونی دلسا کلی برنامه داشتم که نتونستم همشو انجام بدم تازه نصف کارا فراموش شد
عاطفه
9 تیر 93 14:12
رستای گلم مبااااااااااااااااارکت باشه جشنتم کعلومه که خیلی خوب بود دست مامان وبابای گلت درد نکنه که برای این دخمل خوشمل اینقد زحمت میکشن
مامان مهنوش
10 تیر 93 12:15
بابا خواهش میشه..کاری نکردم که..لازم نبید هوار هوار کنی.. راستشو بگو اشو سوزوندی ریختیش دور یا انقدر حواست رفت به خوردن اش که یادت رفت عکس بگیری..خخخخ همه چیز هم قشنگ بود...رستا هم از همه اش قشنگتر..ماچ ماچ
هما
پاسخ
شکسته نفسی نفرمایید مهنوشی جونم راستشو بخوای سرم گرم خوردن شد خخخخخ
مامان پروشات
11 تیر 93 1:37
شیطونی از چشای این دختر خوش لباس می باره مروارید کوچولوت مبارک رستا جون
parvin
12 تیر 93 13:32
سلام هما خانم.مبارک رستا جون باشه.هما جون یه سوالی داشتم؟رستا جونو از چند ماهگی میذاری که بشینه؟الان خودش تنهایی بدون کمک میشینه؟دختر منم الان تو 5 ماهگی هستش منم با کمک بذارم بشینه؟
هما
پاسخ
عزیزم رستا دقیقا از 5 ماه و 22 روزگی خودش تونست بشینه و قریبا یه ماه بعدش دیگه کاملا مسلط شده بود به نظر من اگه دخترت می تونه کمرشو نگه داره و بشینه پس یعنی عضلات و ماهیچه هاش تواناییشو پیدا کردن بنارین کمکش کن که بشینه. بووووس
مامانی
13 تیر 93 0:51
مبارکه خوشگلم
سمانه مامان هانا جونم و آریا ناز
14 تیر 93 3:41
رستا جونم مبالکههه عسل خالهه هما جون همه چیز عالیه گلممم رستای ماهم و ببوس هزار تاااا
غزل , باباییش
16 تیر 93 12:54
بازم سلام ... مامانی جشنت وتزییناتت عالی بوده ... این که یادت رفته عکس بگیری هم با مزه است ... یه خاطره هایی خیلی تو ذهن حک میشه ... مثل همین ... تازه انقدر خوش گذشته که یادت رفته کیک واقعا محشره وخیلی ناز بوده ... ریسه ها و اون فروزن هم خیلی نازه ... دخمل ما که دیگه نگو ... خدا ایشالا واست نگهش داره سالم وسرحال ... حالا هی بیا دل منو بسوزون با این عروسکت ... بین خودمون بمونه تصمیم داریم از دو ماه دیگه اقدام کنم واسه نی نی ... ایشالا که اول سالم وبعد دخمل باشه ...
عاطی مامان آوینا
16 تیر 93 15:38
عزیزم رستا خانوم گل اولین مرواریدت مبارک باشه.منم خیلی منتظر اولین مروارید آوینا هستم.خیلی همه چیز عالی و زیبا بود .خسته نباشی و دستت درد نکنه مامان مهربون.
نیروانا
17 تیر 93 21:00
دندونت مبارک خوش تیپ من!