رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

بالاخره فرشته آسمونی منم زمینی شد........

1392/10/29 16:05
نویسنده : هما
729 بازدید
اشتراک گذاری

هنوزم باورم نمیشه این نی نی معصومی که کنارم خوابیده نی نی خودمه که 9 ماه تو دلم بود و باهاش حرف می زدم حالا اینجاست و شده همه زندگی من و باباش

خدایا شکرت

دخمل ناز من ساعت 9.5 صبح روز 29 مهر در بیمارستان مهر مشهد با وزن 3 کیلو و قد 48 سانت (3 هفته زودتر)توسط خانم دکتر منصوری دنیا اومد

اینم دو تاعکس از اولین روز تولدش تو بیمارستان

اینم یه عکس از روز دوم تولدش

پسندها (2)

نظرات (12)

sama
11 آبان 92 13:27
ماشالااااااااااااااااااااااااا...تولد نی نی نازت مبارک باشه...براش آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری داریم...خدا حفظش کنه
خاله فرنگیس
11 آبان 92 15:27
ای جونممممممممممممممممممممممممم عاشقتم دخمل نازم
شیرین
12 آبان 92 1:44
همااااااااااااااااااااااا مبارکه عزیزدلمممممممممممممم وای هزار ماشالله چه نازنازیه دخملت.براش وان یکاد خوندم ووی لوپشو بخورم مننننننننننننننننننننن ماشالله موهاش چقدر زیاده ای جووووووووووووووووووونم از طرف من ماچش کن.یه عکسم با چشای باز ازش بذار ای جووووووووووون دلم براش رفت بخدا خدا برات نگه داره.الهی خیرو ببینییییییییییییییییییییییییییییییییی
عاطی مامان آوینا
13 آبان 92 23:43
زمینی شدن فرشته قشنگتون رو تبریک می گم.مبارکههههههه. خیلی ناز و خواستنی هزار ماشاالله.این بوس ها هم از طرف من و دخملم به مامان هما و رستای ناااااااز
شادی
14 آبان 92 7:31
سلام عزیزم. خوبی؟ من هی برات پیام میزازم ولی نمیدونم چرا برمیگردم نیست!!!! خواستم بهت تبریک بگم. ایشالا که قدمش خیر باشه و همیشه سلامت و خوش در کنار هم باشین. خیییلی برات خوشحالم عزیزم. از لحظه لحظش لذت ببر که تا چشم به هم میزنی بزرگ میشن. مراقبه خودت و نی نی باش. از طرف من ببوسش.
اوش
14 آبان 92 18:09
سلام فرشته خاله خوش اومدی به دنیا قربونت برم چقدرنازی امیدوارم درکنار پدرو مادرت بهترین لحضات تجربه کنی واز همه وسایلت به خوشی استفاده کنی بازم تبریک میگم قو جونم خیلی خوشحال شدم مبصر کلاس
نسترن
15 آبان 92 10:02
وای همااااااااااااااااا باورم نمیشه این دخترت خدایاااااااا چه قدر موهاش پر پشت خیلی خیلی بهت تبریک می گم برای منم دعا کنم بارم و به سلامت زمین بگذارم
شیرین
19 آبان 92 17:21
سلوووووووووووم اومدم یه بار دیگه عکس رستا جونیمو ببینم و برم از طرف من لوپشو ماچچچچچچچچچ کن زودی عکس بذار بازم جیگرشو بخورم خودم تهنایی
جیران بخشنده
23 آبان 92 10:01
سلام من جیران هستم 14 سالمه و تازگی ها با وب دختر نازتون آشنا شدم
جیران بخشنده
23 آبان 92 10:10
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی با وب رستا جون آشنا شدم
درنا مامان رهام
28 آبان 92 4:04
واااى خدا هزار ماشالا خيلى نازه
arezoo
28 آبان 92 14:21
سلام.. من امروز اتفاقی وبتون دیدم... دخملت واقعا نازه... ماشاالله... چه موهایی سیسمونی نی نی هم که فوق العاده با سلیقه اس بهت تبریک میگم دعا کن نی نی منم صحیح و سالم بیاد بغلم