رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

دومین تولد عشق کوچولومون

1394/8/21 21:11
نویسنده : هما
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مامان چه خوب شد که به دنیا اومدی و چه خوبتر که همه دنیای من شدی......

عشق مامانی تولدت هزاران بار مبارک

 

16 مهر که روز جهانی کودک هم بود یه جشن کوچولو به همراه دوستان و آشنایان عزیز برگزار کردیم تا شادی به دنیا اومدن تو رو همگی با هم جشن بگیریم

تو هم از چند هفته قبل که می دیدی دارم تدارک تولد و تم میینم راه میرفتی و می رقصیدی و می گفتی نای نای باباله (تولد) روز جشن هم که خونه رو متفاوت و پر از بادکنک و خوراکی و ریسه و .... دیده بودی حسابی ذوق کرده بودی و نای نای کردنت قطع نمیشدآرام

فقط اخر شب و اون یکساعت اخر یه کم نق نق میکردی و چون ظهر خوب نخوابیده بودی میخواستی بخوابی و صبح هم به محض اینکه چشات باز کردی با دیدن اون همه کادو و اسباب بازیهای قشنگ ذوق کرده بودی و کلی یاد باباله کردی

حالا بریم سراغ گزارش تصویری خندونک

گیفت ها که واسه مهمونها و بچه های عزیز تدارک دیدیم

تزیینات و میز کندی بار

گیفت مامان بزرگهای عزیززز

عشق من که دست از نای نای و رقص بر نمیداشتمحبتتحت هیچ شایطی حاضر به پوشیدن کفش و جوراب نشد که نشد و منم بیخیالش شدم دیگه شب خودش بود

اینجا هم دست عروسکش گرفت و اورد تا پارتنر رقصش بشهخندونک

اینقدر انگشت تو خامه چیزکیها و کاپ کیها کردی و خوردی که لب و لوچه ات تمییزی بردار نبودخوشمزه

ایشالله شمع 120 سالگی ات فوت کنی عشقممممممحبت

اینم فردای تولد و رستا در میون این همه هدیه و کلی لباسهای خوشگل دست همگی درد نکنه

من و این همه خوشبختی محالبوس

اون تخته سیاه و وایت برد کرایولا هم هدیه من و بابا بود به دخمل عسلمون

اینم دو تا عکس از فردای بابالهمحبت

اینم تنها عکسهای میز شام که تو اون شلوغ پلوغی نشد عکس درستی بگیرم و از دسرها هم عکسی در دست نیستخندونک

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان حلما
22 آبان 94 1:27
بسیار زیبا شیک دستت درد نکنه مامان جونی رستا گلی تولدت مبارک
مریم
23 آبان 94 0:45
ای جان دخملی تولد عشق کوچولو مبارک چه تولد زیبایی بود خسته نباشید مامان رستا کوچولو راستی جالبه تولدش با پسر من تو یک ماه هست منم تازه پست تولد پسرم رو آپ کردم
گلی
29 آبان 94 19:08
سلام هما جان.تولد رستای گوگولی مبارک باشه.ایشاالله 120 ساله شه. من گلیم تو تاپیک نی نی سایت مامانی که تابستون....فکر می کنم دبیرستان با هم همکلاس بودیم.3 سال. جدی؟ چه جالب مشتاق شدم ببینم کدوم همکلاسی ام بیدی؟
مامی دلسا
7 آذر 94 15:14
تولدت مبارک رستا جووون به به چقدر زحمت کشیدی هما جون، همه چی عالی بود وخیلی قشنگ
مهدیس
28 دی 94 0:30
سلام تولد دخملی مبارک چه تزییناتی و چه میز شام شیکی خسته نباشین مامان رستا کوچولو .غیر از بیراشکی و سالاد ماکارونی و کشک بادمجون کنار کشک بادمجان برام سواله که چه غذایی هست؟؟؟
هما
پاسخ
نمیدونم عزیزم بال پاچین بریونی منظورته یا توپک مرغ