رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

تابستووووون

1394/6/18 20:58
نویسنده : هما
818 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه که تا ماه دیگه یه دخمل کوچولوی دو ساله کنارم دارم چیزی که همیشه رویاشو داشتم محبت

زمان به سرعت برق و باد در حال گذر و از زمانی که تو رو تو وجودم حس کردم تا الان نزدیک به سه سال میگذره و باورش واسم سخته

از این روزهات بگم که کلاس تابستونی آب بازی میری و بسی کیفور میشی و حسابی تخلیه انرژی و با بچه ها بازی و منم میشینم و از دور فقط نگاهت میکنم و به خودم واسه داشتن تو میبالم تشویق

از خنده رویی و مهربونی و شیرینی و صد البته قلدری ات هر چی بگم کمه شیرینک من بوس

اصن چه معنی داره خونه بدون یه دخمل نوپا باشه؟!همیشه باید یه کوچولوی شیرین و خوش زبون و پر انرژی دور و بر خونه بپلکه و به خونه انرژی بده (البته قسمت سختی هاش و نگرانی هاش فاکتور بگیریندلخور)

خوب حالا بریم سراغ رستا و عکسهای این مدتش:

رستا و کلاس آب بازی

اینم آب بازی تو استخر و خارج از کلاس خندونک

رستا و پارک نوردی های تقریبا هر روزهخسته

و عشق اول و آخر رستا :آب خندونک

خاک و ماسه و کثیف کاری هم قسمتی از تفریحات همیشگی و پارک رفتنهای دخملکمآرام

بلالی بلالخوشمزه

چند تا از مهمونیها و تولدها که با رستا خانم تشریف فرما شدیم و بسی کچل شدیم و دویدیمچشمکخسته

همیشه خدا انگشتت تو کیک و خامه هییییی

به زور میخواستی نی نی بیچاره رو ماچ کنی بوس

رقص و قر و عشوه ات رو قربووووونمحبتمحبت

رستا دی جی میشودتشویق

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان اعظم
21 شهریور 94 16:32
سلام دوست عزیزم من یه سوال تو بخش پرسش و پاسخ مطرح کردم اگر امکان داره میای ببینی ؟و نظرت رو بگی بهم خیلی حیاتیه و واقعا نمی دونم چکار کنم که بعد پشیمون نشم ممنون
مامان غزال
21 مهر 94 14:23
دلمون تنگ شد برای این شیریم خانوم نبات شادیت جاودان مامان گل رستا
مریم
30 مهر 94 13:50
سلام مامان رستا کوچولوی شیطون چه آب بازی می چسبه کدوم مهد این کلاس آب بازی رو به این باحالی رو داره ؟ اکثرا فقط هزینه میگیرن ولی به این شکل فعالیت نمیکنن
هما
پاسخ
عزیزم مهد نیست کلاسهای خلاقیت مادر و کودک و بازی هست بوووس
مهسا مامی رها
12 آبان 94 17:18
چه کیفی کرده دخملی با آب بازی
سمانه
17 آذر 94 20:26
سلام چه وبلاگ زیبایی مرسی از مامان باسلیقه ای مثل شما مشهد هم هستید خداروشکر یه مدت طولانی واسه دخترم دنبال جایی واسه بازی میگشتم که مهد نباشه والان که این مطلب رو دیدم ذوق کردم که تو نظرات نوشتین کارگاه خلاقیت هست میشه خانومی اگر این کارگاه به غیر از سناباد که خوشم نیومد بگید کجاست؟
هما
پاسخ
عزیزم اینجا کلاس آب بازی و کلاسهای بازی و خلاقیت ژینو انتهای هنرستان و اول فکوری هست و من فقط تابستون رفتم و الان از کلاسهاش بیخبرم ولی تعریف یه موسسه به اسم سپنتا مهر شنیدم که هنوز خودم نرفتم بووووس
سمانه
21 آذر 94 0:13
ممنون گلم خیلی لطف کردین