رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

نوروز 94(قسمت دوم)

1394/2/14 2:21
نویسنده : هما
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

اینم تنها عکس دخترکم کنار دریاخطا

رستا و بازارهای محلی و خرید خوشمزه

دیگه حسابی واسه من فیل شناس شده بودی و تا فیل با هر شکل و شمایلی میدیدی ذوق می کردی

سیب زمینی خور قهاری شده بودی تو این مدت خوشمزه

اولین بار که چشمت به استخر هتل افتاد بغل

تا جایی که دلت بخواد ما قهر تو رو دیدیم تو سفر خندونک

دخملم هندی میشود

فقط یه لباس ساری کم داشتخندونک

رستا در حال گشت و گذار واسه خودشبوسمحبت

الهی قربون اون شکم قلمبه ات برم منمحبتمحبت

دخترک بستنی فروش!

در انتظار بابایی تا بیاد ببرت تو استخر و آب بازی قهر

علاقه عجیبی داشتی تا صندلیها رو مرتب کنی خندونک

راستی تا چشات باز میشد هوس رفتن به اتاق خاله هدا رو میکردی و سریعا میرفتی در میزدی و اول هم از تراسشون شروع میکردی واسه فضولی خنده

 

پسندها (7)

نظرات (8)

مامی دلسا
15 اردیبهشت 94 8:12
چه عکسای خوشگلی چقدر رستا جوجو خوش گذرونده تو مسافرت بوووووس
بهار
15 اردیبهشت 94 15:01
وووای این خوشگل خانوم تنهایی شنا میکرد. می تونست؟ دختر منم عاشق اب بازیه. پارک میره فقط دوستداره بره طرف شلنگ اب باغبون تا اینکه با وسیله ها بازی کنه.
هما
پاسخ
نه عزیزم شنا که یاد نداره هنوز ولی کیفی کرد با آب که توصیف نمیشه
مامان ندا
30 اردیبهشت 94 13:24
چ جای با صفایی چ دختر نازی به به
سارا
30 اردیبهشت 94 14:14
اي جوونم رستاي ناناز هميشه به گردش و تفريح چه مكان با صفا و جالبي بوده گوا خيلي خوشم اومد تو هند چنين جاي تميزي مثل هتل هاي بالي ميمونه عاشق مدل نگاه ككردن اين رستاي جيگر هستما بانمك.... تجربه سفر خارج با ني ني نداشتم خوب بود هما جون راضي بودي غذاهاشون براي بچه هاي كوچيك خوب بودن ادويه و .. نداشتن زياد؟
هما
پاسخ
سارا جونمممم وووووی ادویه که وحشتناااک داشتن ولی زیاد سخت نگرفتم و بیشتر بهش ماهی سرخ شده و سیب زمینی دادم و چند بسته هم سوپ اماده بلدین برده بودم واسش در کل تجربه خیلی خوبی بود و اونجور که فکر میکردم سخت نبود
مامان سحر
4 خرداد 94 17:57
سلام عزیزم ...چه دختر نازی خدا حفظش کنه عزیز دلم پسرم تو جشنواره شرکت کرده لطف میکنید اگه عدد 44 رو به 1000891010 ارسال کنید...خیلی از لطفتون ممنونم
خاله مهتاب
18 خرداد 94 22:44
رستا جونی، گل دختر، خییییییلی بانمکی...خیلی به دلم میشینی..کیف میکنم عکساتو میبینم، شیرین عسل... مامی رستا خانمی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
خواننده قدیمی
16 تیر 94 20:41
چرا اینجا دیگه آپ نمیشه؟؟
هما
پاسخ
گرفتار بودم عزیزم گرفتااار قول میدم دیگه جبران مافات کنم
اسما
7 شهریور 94 1:04
سلااااام من همیشه میام به وبتون و تموم پستاتون رو میخونم رستاجون خیلی نازه خدا حفظش کنه