رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

دخترک یکساله من .....

1393/7/30 13:56
نویسنده : هما
1,642 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من

یک بهار... یک تابستان... یک پاییز ...و یک زمستان دیدی ....

ازین پس همه چیز جهان تکراریست

به جز مهربانی

پس تا میتوانی

مهربان باش

تولدت مبارک عشق زندگی

 

دخترک نازم شب تولدت یه جشن کوچولو گرفتیم  تا دوستان و آشنایان عزیزمون هم تو شادی ما سهیم بشن و خاطره این روز قشگ ثبت کنیم

از یک ماه قبلتر در تهیه و تدارک مراسم جشن بودم و باز هم مهنوش عزیزم منو شرمنده کرد و اون تمی رو که مدتها بود مد نظرم بود واسه جشن یکسالگیت در اختیارم قرار داد بوس

خاله ساناز و خاله هدا هم حسابی کمکم کردن ایشالله واسه نی نی هاشون بتونم جبران کنممحبت

مراسم هم بخوبی و همونجور که دوست داشتیم برگزار شد و تو حسابی نای نای کردی و دس دسی و بغل به بغل میچرخیدی و تقریبا تا اخرین لحظات تولد و پاسی از شب بیدار موندی و اخرین مهمونها رو هم بدرقه کردیبوس

بابای مهربونت هم منو حساااااابی سورپرایز کرد و بعد از باز شدن هدایا از من به عنوان مامان رستا کلی تشکر کرد و ازین که بخاطر تو بیخیال کارم شدم و 9 ماه حاملگی سخت گذروندم و اون همه آمپول نوش جان کردم قدردانی کرد و یه دستبند خوشگل بهم داد

عاشقتم بابای رستامحبتمحبتبوسبوس

بقیه مراسم به روایت تصویر ببینید:

اینجا رستا خانم داشتن زیر چشمی نگاه میکردن که اگه کسی چیزی نمیگه به خرابکاری ادامه بدهخطا

خوب حالا که مامان بیخیالم شده تا بتونه عکس بگیره بهتره به کارم برسمخسته

حالا یه کوچولو از خامه کیم بزور بکنم تو دهن خاله ساناز تا اونم بخورهخوشمزه

هنوز مهمونها نیومدن و رستا خانم منتظردلخور

دی جی بیچاره رو کچل کرد از بس تو دست و پاش رفت و به رقص نور و .... فضولی کردبدبو

رستا خانم اخر شب وسط هدیه های تولدش چنان ذوق میکرد که نگو

مهمونهای عزیز واقعا زحمت کشیدن و شرمندمون کردن

بیشتر هدایا وجه نقد و طلا بود و کلی اسباب بازی و لباسهای خوشگل

یه واکر و چهارچرخه  هم هدیه منو باباییمحبت

خوب حالا میریم سراغ تزیینات جشن:

کاپ کیکهای عزیزمخوشمزه

گیفت واسه مهمونهای عزیز به رسم یادبود

اینم قسمت خوشمزه تولد:

 

 

پسندها (9)

نظرات (28)

نسترن
30 مهر 93 15:02
خالهههه قربونت رستا پرنسس و ناز ماههه شدی با اون لباسها مامان با سلیقه ای داری قدرش و بدون چه قدررر همه چی مرتب شیک و با سلیقه اس واقعا خسته ناشید داره
جیل
30 مهر 93 21:36
تولد رستا تپلی مبارک باشه امیرحسین هم بوس میفرسته
سارا
1 آبان 93 7:48
سلام هما جونم اول از همه مبارک باشه تولد رستا خانم نازنازی امیدوارم زندگی سراسر شادی و سلامتی زیر سایه پدر و مادرش و خداوند مهربان داشته باشه هزار تا بوس از طرف من و پارمیس و .... تولد عالی بود همه چیز زیبا من هم تم رنگین کمان خیلی دوست دارم خیلی شاد و رنگیه واقعا دست همگی درد نکنه و امیدوارم همیشه تو خونتون جشن و شادی باشه من از الان رفتم تو فکر تولد دوسالگی پارمیس چون تولد یکسالگیش بدلیل اینکه پدر و عمو همسرم به فاصله چندماه فوت شدند نشد که جشن بزرگ بگیرم و کاملا یه جشن خودمانی با تم ساده کیتی اصلا بدلم ننشست تمام تلاشم واسه امساله دعا کن خوب برگزار بشه
مامی دلسا
1 آبان 93 10:31
مبارکه رستا خوشگله ايشالا 120 ساله شی... هما جون دستت درد نکند حسابی زحمت کشیدی... لباس آتلیه رستا جون خیلی نازه... از مشهد گرفتی؟؟
هما
پاسخ
سیما جونم لطف داری عزیزم آره از مشهد گرفتم از مزون های خونگی
مامان آرسام
1 آبان 93 10:42
تولدددددددددت مبارک رستا خانوم 120 ساله بشی ..مامانی هم زحمت کشیدن همه چی number 1 بود
مامان مهنوش
1 آبان 93 12:03
تولدت مبارک رستا گردلی..همیشه شاد باشی و سلامت عزیزم همایی تم هم قابل نداشت..با اجرای تو خوشگل شد..اون دسر چند میوه رو هم من همین الان دلم وخواد...چه کنمممم؟!
مامان مهدیس (ملیحه)
2 آبان 93 9:47
سلام همراه یک طلوع، در این خجسته یاد، در سالگرد بهاران هستیت، روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد ، با صد خلوص هم آستان دل، خواهم که بمانی همیشه شاد تولــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــارک رســـــــــــــــــــــتا جون
ضحی
2 آبان 93 20:17
سلام هما جونم ماشاالله به رستا جون ناناز انشاالله همیشه لبخند رو لبای خوشگلش باشه همه چی هم عالی و شیک و خیلییی شاد بود دست مامان گل دخملمون ندرده منم از خودم بگم که هفته 26 ام ولی هنوز سونو نرفتم میخواستم زودتر برم ولی دکی که میخواستم 14 ام بم نوبت داده میام خبرشو میدم حتما بوس برا خودتو رستا جون
غزل
3 آبان 93 14:08
مبارکه عزیزم ... ایشالا سالهای سال با شادی و خوشی تولدت رو جشن بگیری ... تم نازی انتخاب کردی ...
مامی دلسا
3 آبان 93 15:39
هما جون دستت درد نکنه واقعا همه چی عالی بود خیلی زحمت کشیدی و با سلیقه... ايشالا 120 سالگی رستا جونی یه بار دیگه هم برات نظر دادم ولی نميدونم بهت رسید یا نه؟؟ راستی لباس آتلیه ای رستا جون رو از کجا خریدی،؟خیلی خوشگله ممنون
نیلوفر
4 آبان 93 7:45
سلام عالی بود مبارک باشه پرنسس کوچولوی تپلی!!! مامانی خسته نباشی یه تولد کاملا تک برای فرشته کوچولوت گرفتی میبوسمتون
مامان سپهر
4 آبان 93 17:02
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود چقدر رستانازو خانم شده منم تولد سپهر رو باتم رنگین کمان گرفتم همه خوششون اومد
نفیسه
4 آبان 93 17:32
واقعا حرف نداشت همه چیز عالی و در نهایت سلیقه
مامی پروشات
4 آبان 93 17:34
تولدت مبارک دختر بانمک و ناز خیلی عالی بود همه چیز میشه منوی شام بگی مامان هما؟
هما
پاسخ
عزیزم شام من سبک و راحت بود چیکن استراگانف و کشک بادمجون و رولت کالباس و کوکو شیرین و مرغ بریون و کیک مرغ و دسر
ممول
4 آبان 93 22:19
واقعا مرحبا به این همه سلیقه عالی ترین و شادترین تولدی بود که دیدم ایشالله زیر سایه پدر و مادر هر سال بهترین تولدها را داشته باشه
خاله ساناز
4 آبان 93 22:21
الهی خاله فدات بشه هر سال هر کار لازم باشه میکنم تا بهترین تولد داشته باشی عزیز دل با نمکم
فرشته
7 آبان 93 14:09
تبریک میگم عزیزم بهترین تم واسه یکسالگی انتخاب کردی شاد و گرم و پر انرژی
***عاطفه*** مامان ریحانه
7 آبان 93 15:58
سلاااااام هما جونم. تولد عسلکم مبارکا باشه. چه تم نازی داره. انشاالله 120 سالگیش رو جشن بگیرین. دلم واست خیلی تنگیده هما. اون تپلی منو یه گاز محکم ازش بگیر. راستی ماشاالله چه زلف پریشونی!! این دخمل ما که هنوزم که هنوزه کچل می باشد!!!
مامان غزال
7 آبان 93 16:10
سالگرد حضورت مبارک فرشته خوردنی دست مامان گلی هم درد نکنه با این سنگ تموم گذاشتنش لحظه ها نوش جانتان
***عاطفه*** مامان ریحانه
8 آبان 93 9:38
هاااااا این خودم می باشم. هما اصن دلم واسه تو و رستا یه ریزه شده ها. اون قند عسل منو حسابی ببوسش. اگه بیایم مشهد حتما حتما باید یه قرار مراری باهات بذارم. آخه من کجا عسک بذارم تو ببینی؟؟ (
هما
پاسخ
ها اومدی مشهد حتما حتما باید ببینمت مخصوصا روی ماه ریحانه کچل خودم عسک بذار تو خصوصی برام خوووو من شمارمو کوجا برات بذارم اخه؟
مامان آریان
12 آبان 93 13:33
سلام خیلی ناز و پرانرژی بود تبریک میگم امیدوارم جشن 120 سالگی شو با سلامتی و دل شاد جشن بگیرین میشه بپرسم ژله چند میوه ای رو چجوری توی اون قالب در اوردین ؟ ممنووون
هما
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون راستش اون ژله ها هنر دست آقای قناد بید نه من
مریم
14 آبان 93 11:28
تولدت مبارک باشه رستا خانوم یکساله امیدوارم زندگی سراسر شادی زیر سایه پدر و مادر داشته باشی تولدت خیلی قشنگ بود
ضحی
16 آبان 93 21:44
دوباره سلام خاله هما آیا دخمل شما افتخار میدن عروس ما بشن بالاخره 4شنبه رفتم سونو و پرده برداری کردم از نی نی ام یه پسره شیطونه هما جون برام دعا کن پسرم به سلامتی دنیا بیاد بوس
هما
پاسخ
ای جونمممممم ضحی جون قربون پسمل گلت ایشالله صحیح و سالم میاد بغلت کی به دنیا میاد ایشالله؟
فرشته کوچک
18 آبان 93 2:26
آفرین به بابای رستا با این قدرشناسی ایشالله همیشه خوش و خرم کنار هم باشین
مامان هانا و آریا
19 آبان 93 0:33
سلام هما جونمم، شیطون چرا تم رنگین کمان و به من نگفتی عایا؟ همه چیز فوق العاده است عزیزم،امیدوارم دیگه تک خوری نکنی لباس رستا چقدر نازههههه رستا ناناز خاله رو ببوووووووووس رستای نازنینم تولدت هزااااار بار مبارک
مامانی
12 آذر 93 20:01
ایشالا تولد 120 سالگیش عزیزم . همه چی عالی و باسلیقه
ĸoѕαr
15 اردیبهشت 94 14:50
Hello good kind aunt 's aunt ? What some Naztvn pupil ? God keep you on my behalf Bbvssh Qrbvnshshshshsh Vvvvyyyyy how beautiful glam Baby Bounce around us frequently to your comments I 'm Klyyyyy energy Mntzrtvnymaaaa
مریم
11 تیر 94 21:35
سلام هما جون اگه واست ممکنه می گی کدوم قنادی مشهد سفارش کیک و این دسرهای زیبا رو دادی خیلی تمیز و زیبا در اورده ؟
هما
پاسخ
عزیزم من به قنادی سفارش ندادم و کیک خونگی بود و یه خانمی واسم زحمتش کشید اگه خواستی بگو شمارشون بدم بهت